1403-02-14 13:10
217
0
89851
امام جمعه گرگان:

امت اسلامی نیازمند معارف امام صادق (ع) است

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه امت اسلامی نیازمند معارف امام صادق (ع) است، گفت: مردم دنیا امروز تشنه معنویت و متنفر از ظلم و استکبار هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: امت اسلامی نیازمند معارف امام صادق (ع) است، مردم دنیا امروز تشنه معنویت و متنفر از ظلم و استکبار هستند.

وی یکی از اقدامات مهم امام صادق(ع) را کادرسازی برای ترویج دین اسلام عنوان کرد و افزود: این امام همام در اوج سختی و هجمه دشمنان توانست شاگردان زیادی تربیت کند و امروز پرچم اسلام پرافتخارتر از همیشه در اهتزاز است.

امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری در استان گلستان برای گرامیداشت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت گفت: مردم سوگوار و عزادار فردا در مرکز استان با دسته‌روی و سینه‌زنی ارادت خود را به این امام همام نشان می‌دهند.

نورمفیدی در خصوص تجمعات اعتراضی دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم غزه بیان کرد: جامعه دانشگاهی در آمریکا حقیقت بزرگی را در دنیا آشکار کردند که آزادی بیان در غرب دروغی بیش نیست.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان با استفاده از ابزار رسانه برای وارونه نشان دادن وقایع غزه و فلسطین گفت: این روزها رفتارهای خشن پلیس آمریکا در برابر نخبگان و جامعه دانشگاهی کشورش جلوی چشم همگان قرار دارد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.